• 02-12-2022, 19:38:56
    #1
    bu gün doktora gittim kanal tedavi için. tekrar gidicem tam bitmedi, geçici dolgu yapıldı eve geldim. dişim ağrımıyor ama yanağım acıyor gülümsediğimde bile acıyor bu neden olabilir? sonradan geçer mi acaba yaşayan var mı böyle bir şey
  • 02-12-2022, 19:40:27
    #2
    Benimde Salı günü randevum var. 5/6 ön diş dolgu olacak. Bakalım ön dişler nasıl dolgu olacak. Estetik yapabilecek mi merak ediyorum. Geçmiş olsun.
    • kuklux
    kuklux bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-12-2022, 19:42:56
    #3
    Doktorunuza danışmanız en doğrusu, uyuşukken darbe aldıysa yapabiliyor benimki sonradan geçmişti
  • 02-12-2022, 19:44:26
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde Salı günü randevum var. 5/6 ön diş dolgu olacak. Bakalım ön dişler nasıl dolgu olacak. Estetik yapabilecek mi merak ediyorum. Geçmiş olsun.
    teşekkür ederim hocam size de geçmiş olsun şimdiden
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Teşekkürler
    akdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorunuza danışmanız en doğrusu, uyuşukken darbe aldıysa yapabiliyor benimki sonradan geçmişti
    bi darbe almadi hocam, sizin de yanaginiz mi acidi?
  • 02-12-2022, 19:44:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dişindeki çürükler ilerlemiş ise ve sen dişini kaybetmek istemiyorsan kanal tedavi olacaksın fakat biraz ağrılı
    Yanakların 50 kg olabilir sonrası geçer 1 gün içinde hemen yemek yemeyin o dişe de hassas bakın geçmiş olsun.
  • 02-12-2022, 19:47:48
    #6
    Benimde kanal tedavim salı günü bitti bendede aynısı var. Sanırım dolguyu yaparken yanağımla çok oynadıkları için acıyor ama yavaş yavaş iyileşiyor. ek olarak geçici dolgu sırasında bende böyle birşey olmadı.
  • 02-12-2022, 21:49:01
    #7
    Merhabalar yanakla oynadıkları için acımıyor Dişimizin bulunduğu yer hassas bir yapıya sahip olduğu için acıyor. Kanal tedavisinde sinirlerle temas edildiği için acı çekiyoruz. Geçici dolgu yapmasının sebebi dişinizin hava alıp ağrı yapmaması içindir. Dişinizde ağrı yoksa problem yoktur. Geçici dolguda sinirleri alıyorlar mı almıyorlar mı tam bilmiyorum şuan ama geçecektir Umarım bir problem yaşamazsınız, yoksa retreatment çok daha sıkıntılı oluyor
  • 02-12-2022, 22:08:15
    #8
    acı geçti diyebileceğim kadar azaldı teşkekürler yorum yapanlar için.