bu gün doktora gittim kanal tedavi için. tekrar gidicem tam bitmedi, geçici dolgu yapıldı eve geldim. dişim ağrımıyor ama yanağım acıyor gülümsediğimde bile acıyor bu neden olabilir? sonradan geçer mi acaba yaşayan var mı böyle bir şey