Merhabalar yanakla oynadıkları için acımıyor

Dişimizin bulunduğu yer hassas bir yapıya sahip olduğu için acıyor. Kanal tedavisinde sinirlerle temas edildiği için acı çekiyoruz. Geçici dolgu yapmasının sebebi dişinizin hava alıp ağrı yapmaması içindir. Dişinizde ağrı yoksa problem yoktur. Geçici dolguda sinirleri alıyorlar mı almıyorlar mı tam bilmiyorum şuan ama geçecektir

Umarım bir problem yaşamazsınız, yoksa retreatment çok daha sıkıntılı oluyor