Benimde kanal tedavim salı günü bitti bendede aynısı var. Sanırım dolguyu yaparken yanağımla çok oynadıkları için acıyor ama yavaş yavaş iyileşiyor. ek olarak geçici dolgu sırasında bende böyle birşey olmadı.