• 16-11-2022, 17:32:17
    #19
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Peugeot 206 2006 1.4 HDI fever modelini eşim kullanıyor ve 2019 yılında aldık.
    Bugüne kadar hiç yolda bırakmadı, fazla yakıt yakmadı, arıza yapmadı ve bakımları gayet uygun.
    Tamamıyla şans işi bu...
    Bazen ben bile kullanıyorum herhangi bir sıkıntı çıkartmıyor hatta eşim bir keresinde 40bin km ile bakımsız bir şekilde kullandı ve yine araç arıza yapmadı.
    Tek marş ile Orduya köye gidip geldik o araç ile...

    Saygılarımızla
    40bin km bakimsiz. Emin misiniz?
  • 16-11-2022, 17:34:21
    #20
    Üyeliği durduruldu
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında nasip olursa almayı planlıyorum hocam o zaman tecrübelerimi paylaşırım


    Evet o yüzden civic modellerine bakmıyorum hocam bende
    Civiclerin çoğu sorunlu hep bakıyorum ilanlara
  • 16-11-2022, 17:35:55
    #21
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Civiclerin çoğu sorunlu hep bakıyorum ilanlara
    Hocam çoğu ilandakilerin hepsi; gençlerin hevesi yüzünden alınmış ve bakımları yapılmamış araçlar.
    Sadece yakıt koyup yoluna bakan tiplerin arabaları.
    Şuanda bulunduğum il de bile çoğu civic kullanıcısı sadece yakıt koyup yoluna bakıyor ta ki arıza verene kadar araba, sanayiye uğramıyorlar
  • 16-11-2022, 17:46:16
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kötü araba yoktur şahsi fikrimdir bu bir çok arabaya bindim hepside güzeldi. 37 yaşındayım 10 dan fazla arabam oldu şu an senin gibi bende çocukluk hayalimdi aşağıdaki arabaya binmekteyim ilanlara bakarsan 130 bin tl de araba var 200 bin tl de peugeot 206 var sen arabana bakım yapmazsan en az haftada 1 yağını suyunu kontrol etmezsen arızada verir başka şeyde yapar 1 yıldır kullanıyorum en ufak yağ yakmadı 3 kez uzun yola gittim antalyada tatilde aktif şekilde kullandım hararet yerinden oynamadı bile peugeotlar motoru iyi arabalardır özellikle 206 modeli en çok üretilen ve tutulan modelidir, elektrik, elektronik arızalar verebiliyor her arabada olduğu gibi

    sonuç olarak temiz alırsan arabada sorun yaşamazsın ucuz etin yahnisi hesabı olur sormak istediğin başka şey varsa cevap veririm ha neden satıyorsun dersen efsane kasaların hepsini deniyorum sırada bmw e60 kasa var o yüzden satıyorum

    https://www.letgo.com/item/peugeot-2...iid-1621525565
  • 16-11-2022, 19:18:57
    #23
    Alacak olursanız parçada tam desteğim olur. 406dan uzak durun sadece.
  • 16-11-2022, 20:08:04
    #24
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacak olursanız parçada tam desteğim olur. 406dan uzak durun sadece.
    Almayı düşünüyorum hocam planlamasına kadar yaptım sizleri de not ediyorum parça konusunda ustam siz olursunuz inşallah
  • 17-11-2022, 09:09:17
    #25
    Üyeliği durduruldu
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çoğu ilandakilerin hepsi; gençlerin hevesi yüzünden alınmış ve bakımları yapılmamış araçlar.
    Sadece yakıt koyup yoluna bakan tiplerin arabaları.
    Şuanda bulunduğum il de bile çoğu civic kullanıcısı sadece yakıt koyup yoluna bakıyor ta ki arıza verene kadar araba, sanayiye uğramıyorlar
    Evet tek korkum o alınca büyük arıza çıkartırmı vs diye
  • 17-11-2022, 09:25:52
    #26
    Hocam eniştemde 206+ 2012(2010da olabilir tam hatırlayamadım) model vardı. Araba gerçekten çok güzel fakat 2-3 ayda bir bazen sorunlar çıkıyordu. Ustanın dediğine göre bunlarda kronikmiş. Tabi bu tamamen şans işi hepsinde bu şekilde olmuyor.
  • 17-11-2022, 12:25:56
    #27
    2000 model 1.4 XR benzinli var. Diyeceğim şunlar olur:

    1- Düşük hacimli, turbosuz eski araç almamak lazım. Beygiri, motoru yetsin diye vites aralıkları kısa olduğu için ne yazık ki devri ve haliyle motor sesi uzun vites aralıklı araçlara göre daha fazla oluyor.
    2- Kapıda farklı bir araç yoksa B segmenti araç evin tek aracı olmamalı. Ne yolcu iç hacmi, ne bagaj hacmi, ne de şehirler arasında yolculuk yapmaya değecek araçlar değiller.
    3- Drift ve pist insanı değilseniz muhakkak arabanın arka frenleri de disk olmalı, kampana gibi ilkel bir teknoloji bu çağda kabul edilebilecek bir şey değil, parçaları da hiçte ucuz değil küçücük yay - sıkma mekanizmaları neredeyse disk fiyatına geliyor. Aracı kullanacak yeni şoför, acemilik gibi şeyler varsa muhakkak aracın el freni elektronik olmalı. Çünkü birden fazla kişi aynı aracı kullandığında aynı evde kısa sürede içerisinde yavaş yavaş el frenin tutma noktası yukarı kayıyor