TekLanDC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peugeot 206 aracı olan veya bilgisi olan?
34
●836
- 16-11-2022, 17:34:21Üyeliği durdurulduCiviclerin çoğu sorunlu hep bakıyorum ilanlaraEmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2022, 17:35:55Hocam çoğu ilandakilerin hepsi; gençlerin hevesi yüzünden alınmış ve bakımları yapılmamış araçlar.ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece yakıt koyup yoluna bakan tiplerin arabaları.
Şuanda bulunduğum il de bile çoğu civic kullanıcısı sadece yakıt koyup yoluna bakıyor ta ki arıza verene kadar araba, sanayiye uğramıyorlar - 16-11-2022, 17:46:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kötü araba yoktur şahsi fikrimdir bu bir çok arabaya bindim hepside güzeldi. 37 yaşındayım 10 dan fazla arabam oldu şu an senin gibi bende çocukluk hayalimdi aşağıdaki arabaya binmekteyim ilanlara bakarsan 130 bin tl de araba var 200 bin tl de peugeot 206 var
sen arabana bakım yapmazsan en az haftada 1 yağını suyunu kontrol etmezsen arızada verir başka şeyde yapar 1 yıldır kullanıyorum en ufak yağ yakmadı 3 kez uzun yola gittim antalyada tatilde aktif şekilde kullandım hararet yerinden oynamadı bile peugeotlar motoru iyi arabalardır özellikle 206 modeli en çok üretilen ve tutulan modelidir, elektrik, elektronik arızalar verebiliyor her arabada olduğu gibi
sonuç olarak temiz alırsan arabada sorun yaşamazsın ucuz etin yahnisi hesabı olur sormak istediğin başka şey varsa cevap veririm ha neden satıyorsun dersen efsane kasaların hepsini deniyorum
sırada bmw e60 kasa var o yüzden satıyorum
https://www.letgo.com/item/peugeot-2...iid-1621525565 - 16-11-2022, 19:18:57Alacak olursanız parçada tam desteğim olur. 406dan uzak durun sadece.
- 16-11-2022, 20:08:04Almayı düşünüyorum hocam planlamasına kadar yaptım sizleri de not ediyorum parça konusunda ustam siz olursunuz inşallahminidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 09:09:17Üyeliği durdurulduEvet tek korkum o alınca büyük arıza çıkartırmı vs diyeEmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 09:25:52Hocam eniştemde 206+ 2012(2010da olabilir tam hatırlayamadım) model vardı. Araba gerçekten çok güzel fakat 2-3 ayda bir bazen sorunlar çıkıyordu. Ustanın dediğine göre bunlarda kronikmiş. Tabi bu tamamen şans işi hepsinde bu şekilde olmuyor.
- 17-11-2022, 12:25:562000 model 1.4 XR benzinli var. Diyeceğim şunlar olur:
1- Düşük hacimli, turbosuz eski araç almamak lazım. Beygiri, motoru yetsin diye vites aralıkları kısa olduğu için ne yazık ki devri ve haliyle motor sesi uzun vites aralıklı araçlara göre daha fazla oluyor.
2- Kapıda farklı bir araç yoksa B segmenti araç evin tek aracı olmamalı. Ne yolcu iç hacmi, ne bagaj hacmi, ne de şehirler arasında yolculuk yapmaya değecek araçlar değiller.
3- Drift ve pist insanı değilseniz muhakkak arabanın arka frenleri de disk olmalı, kampana gibi ilkel bir teknoloji bu çağda kabul edilebilecek bir şey değil, parçaları da hiçte ucuz değil küçücük yay - sıkma mekanizmaları neredeyse disk fiyatına geliyor. Aracı kullanacak yeni şoför, acemilik gibi şeyler varsa muhakkak aracın el freni elektronik olmalı. Çünkü birden fazla kişi aynı aracı kullandığında aynı evde kısa sürede içerisinde yavaş yavaş el frenin tutma noktası yukarı kayıyor

sen arabana bakım yapmazsan en az haftada 1 yağını suyunu kontrol etmezsen arızada verir başka şeyde yapar 1 yıldır kullanıyorum en ufak yağ yakmadı 3 kez uzun yola gittim antalyada tatilde aktif şekilde kullandım hararet yerinden oynamadı bile peugeotlar motoru iyi arabalardır özellikle 206 modeli en çok üretilen ve tutulan modelidir, elektrik, elektronik arızalar verebiliyor her arabada olduğu gibi