Konu
Peugeot 206 aracı olan veya bilgisi olan?
17-11-2022, 09:25:52
#26
TuorElanesse
Hocam eniştemde 206+ 2012(2010da olabilir tam hatırlayamadım) model vardı. Araba gerçekten çok güzel fakat 2-3 ayda bir bazen sorunlar çıkıyordu. Ustanın dediğine göre bunlarda kronikmiş. Tabi bu tamamen şans işi hepsinde bu şekilde olmuyor.