• 15-11-2022, 17:06:28
    #10
    Etrafindakileri dinlersen araba alamazsın. Herkesin bir fikri var. Kafana ne yatıyorsa onu al derim. Fazla etrafa sorma bence.
  • 15-11-2022, 17:08:29
    #11
    Bir kere şunu unutma eski yorulmuş bir araç alırsan önceki sahibine bağlı olarak masraf yapmak zorunda kalabilirsin.

    207 1.4 benzinli bir araç almıştım ilk sahibinden 20 bindeydi sanayiye hiç gitmedim.

    206gti aldığımda 190 bindeydi. Önceki sahini yaşlı bir amcaydı. Beyin değiştik yakıt pompası değiştik gaz kelebeği temizlettik bir kaç sensör değiştirdik, torsiyonu elden geçirdik ve bu şekilde kullanabildim aracı. Yapıyorsun bozuluyor diye bir durum yok. Yani bu masrafları birinin yapması gerekiyor aracı yürütmek için. Sen eğer temiz bakımlı bir araç alırsan sorun yaşamazsın sanayiye de bakım için uğrarsın.

    Bu araçtan sonra 207gt aldım o 110 binlerdeydi onada kol piston değiştirdim. Daha yeni model araba ve km daha düşük olmasına rağmen motora girdik. Önceki aracı 210 binlerde falan sattım motora anahtar değmemişti. Kısaca araçların önceki sahipleri çok önemli.

    Yinede daha net bilgi sahibi olmak için 206 facebook gruplarına katıl kim ne sorun yaşıyor gözlemle.
  • 15-11-2022, 17:09:13
    #12
    Tüm bakımlarını zamanında yaptırırsanız ve zamanında bakımı yapılmış olanı bulursanız problem yaşamazsınız. Opel Astra H araç mevcut, dedikleri gibi çok problemli diyorlar. Bakım dışı hiçbir masraf açmadı.
  • 15-11-2022, 17:17:39
    #13
    Yakın çevreniz sizinle dalga geçmiş, 2018 ocak ayında 2005 model x-line 170bin km bi tane aldım, 2021 temmuz ayında 190bin km'de sattım. 3.5 senede 1 kere yağ filtresinden yağ kaçağı yaptı oring değişti 10tl ona verdim, bi kere debriyaj teli değişti 160tl, bi kere vites değiştirmeye yarayan 2 parça demir çubuk gibi bir şey değişti 200tl, bi kere de sol ön z rot değişti 160tl

    ama bunların hiçbiri yolda bırakmadı, sıkıntıyı farkedip sanayiye gittim değiştirttim bitti. Yaşı itibari ile değişmesi gereken parçalar değişti sadece anlayacağınız.
    Şu an 2020 model arabaya biniyorum ama o arabamı hala özlüyorum çok iyiydi.

    Edit: bu konuya yorum yapmamın üstüne, 1.5 sene önce şehir dışına sattığım aracım dün tekrar Adana sınırlarında görülmüş ve arkadaşım fotoğrafını çekip attı bu senin araban mıydı diye duygulandım
  • 15-11-2022, 18:35:28
    #14
    Bende de 307 tek kapı vardı ve neredeyse pert kayıtlı idi ve ben bidaha üstüne kaza yaptım ve araç neredeyse yeni alacak paraya patladı bana ama hiç sorun yaşamadım şehir dışına da devamlı çıkıyordum milletin demesine bakma düzenli bakımlarını yap şimdi de fluance var onda da 200 binden sonra motor sorunu var dediler 310 binde 180 bin kullandım daha tık yok konuşmak için konuşuyorlar kardeşim artı az da yakar
  • 15-11-2022, 18:52:42
    #15
    gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de 307 tek kapı vardı ve neredeyse pert kayıtlı idi ve ben bidaha üstüne kaza yaptım ve araç neredeyse yeni alacak paraya patladı bana ama hiç sorun yaşamadım şehir dışına da devamlı çıkıyordum milletin demesine bakma düzenli bakımlarını yap şimdi de fluance var onda da 200 binden sonra motor sorunu var dediler 310 binde 180 bin kullandım daha tık yok konuşmak için konuşuyorlar kardeşim artı az da yakar
    Hevesim olduğu için alacağım zaten hocam hevesimi almak istiyorum hayatta
  • 15-11-2022, 20:54:30
    #16
    @EmreKRMN; facebook üzerinden rize, trabzon, giresun, ordu, samsun çevresindeki ilanlara bakın hocam. Sarı siteye göre fiyatlar uygundur. Olur da alırsanız deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 16-11-2022, 17:21:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ben de düşünüyorum arabayı bakalım civic alıcaktım hep apaçiler duman etmiş araçları
  • 16-11-2022, 17:22:56
    #18
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @EmreKRMN; facebook üzerinden rize, trabzon, giresun, ordu, samsun çevresindeki ilanlara bakın hocam. Sarı siteye göre fiyatlar uygundur. Olur da alırsanız deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Yakında nasip olursa almayı planlıyorum hocam o zaman tecrübelerimi paylaşırım

    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de düşünüyorum arabayı bakalım civic alıcaktım hep apaçiler duman etmiş araçları
    Evet o yüzden civic modellerine bakmıyorum hocam bende