Yakın çevreniz sizinle dalga geçmiş, 2018 ocak ayında 2005 model x-line 170bin km bi tane aldım, 2021 temmuz ayında 190bin km'de sattım. 3.5 senede 1 kere yağ filtresinden yağ kaçağı yaptı oring değişti 10tl ona verdim, bi kere debriyaj teli değişti 160tl, bi kere vites değiştirmeye yarayan 2 parça demir çubuk gibi bir şey değişti 200tl, bi kere de sol ön z rot değişti 160tl
ama bunların hiçbiri yolda bırakmadı, sıkıntıyı farkedip sanayiye gittim değiştirttim bitti. Yaşı itibari ile değişmesi gereken parçalar değişti sadece anlayacağınız.
Şu an 2020 model arabaya biniyorum ama o arabamı hala özlüyorum çok iyiydi.
Edit: bu konuya yorum yapmamın üstüne, 1.5 sene önce şehir dışına sattığım aracım dün tekrar Adana sınırlarında görülmüş ve arkadaşım fotoğrafını çekip attı bu senin araban mıydı diye duygulandım