gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de 307 tek kapı vardı ve neredeyse pert kayıtlı idi ve ben bidaha üstüne kaza yaptım ve araç neredeyse yeni alacak paraya patladı bana ama hiç sorun yaşamadım şehir dışına da devamlı çıkıyordum milletin demesine bakma düzenli bakımlarını yap şimdi de fluance var onda da 200 binden sonra motor sorunu var dediler 310 binde 180 bin kullandım daha tık yok konuşmak için konuşuyorlar kardeşim artı az da yakar
Hevesim olduğu için alacağım zaten hocam hevesimi almak istiyorum hayatta