Bir kere şunu unutma eski yorulmuş bir araç alırsan önceki sahibine bağlı olarak masraf yapmak zorunda kalabilirsin.

207 1.4 benzinli bir araç almıştım ilk sahibinden 20 bindeydi sanayiye hiç gitmedim.

206gti aldığımda 190 bindeydi. Önceki sahini yaşlı bir amcaydı. Beyin değiştik yakıt pompası değiştik gaz kelebeği temizlettik bir kaç sensör değiştirdik, torsiyonu elden geçirdik ve bu şekilde kullanabildim aracı. Yapıyorsun bozuluyor diye bir durum yok. Yani bu masrafları birinin yapması gerekiyor aracı yürütmek için. Sen eğer temiz bakımlı bir araç alırsan sorun yaşamazsın sanayiye de bakım için uğrarsın.

Bu araçtan sonra 207gt aldım o 110 binlerdeydi onada kol piston değiştirdim. Daha yeni model araba ve km daha düşük olmasına rağmen motora girdik. Önceki aracı 210 binlerde falan sattım motora anahtar değmemişti. Kısaca araçların önceki sahipleri çok önemli.

Yinede daha net bilgi sahibi olmak için 206 facebook gruplarına katıl kim ne sorun yaşıyor gözlemle.