kötü araba yoktur şahsi fikrimdir bu bir çok arabaya bindim hepside güzeldi. 37 yaşındayım 10 dan fazla arabam oldu şu an senin gibi bende çocukluk hayalimdi aşağıdaki arabaya binmekteyim ilanlara bakarsan 130 bin tl de araba var 200 bin tl de peugeot 206 var sen arabana bakım yapmazsan en az haftada 1 yağını suyunu kontrol etmezsen arızada verir başka şeyde yapar 1 yıldır kullanıyorum en ufak yağ yakmadı 3 kez uzun yola gittim antalyada tatilde aktif şekilde kullandım hararet yerinden oynamadı bile peugeotlar motoru iyi arabalardır özellikle 206 modeli en çok üretilen ve tutulan modelidir, elektrik, elektronik arızalar verebiliyor her arabada olduğu gibi

sonuç olarak temiz alırsan arabada sorun yaşamazsın ucuz etin yahnisi hesabı olur sormak istediğin başka şey varsa cevap veririm ha neden satıyorsun dersen efsane kasaların hepsini deniyorum sırada bmw e60 kasa var o yüzden satıyorum

https://www.letgo.com/item/peugeot-2...iid-1621525565