Merhabalar,
Peugeot 206 2006 1.4 HDI fever modelini eşim kullanıyor ve 2019 yılında aldık.
Bugüne kadar hiç yolda bırakmadı, fazla yakıt yakmadı, arıza yapmadı ve bakımları gayet uygun.
Tamamıyla şans işi bu...
Bazen ben bile kullanıyorum herhangi bir sıkıntı çıkartmıyor hatta eşim bir keresinde 40bin km ile bakımsız bir şekilde kullandı ve yine araç arıza yapmadı.
Tek marş ile Orduya köye gidip geldik o araç ile...
Saygılarımızla
40bin km bakimsiz. Emin misiniz?