• 14-11-2022, 01:11:37
    #19
    netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde enkaz çok büyük, Olası bir değişimde toparlanabilme şansı var mı enflasyonun bu alanda bilir kişiler varsa onlara soruyorum kısa vadede bu durumun düzelme şansı var mı, yoksa çok uzun yıllar süre gelen bir süreç mi bekliyor bizleri ?
    Faiz düşürmek yerine artirilsaydi enkaz bu kadar artmazdi. İsi bilen biri yapmaz bunu.
  • 14-11-2022, 01:22:34
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yeni cezalar düzenlendi ve yayımlandı desene, bu gidişat hiç iyi değil gibi görünüyor.
  • 14-11-2022, 01:32:05
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ---
  • 14-11-2022, 12:11:21
    #22
    Cezalar çok az gerçekten.
  • 14-11-2022, 18:43:18
    #23
    netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde enkaz çok büyük, Olası bir değişimde toparlanabilme şansı var mı enflasyonun bu alanda bilir kişiler varsa onlara soruyorum kısa vadede bu durumun düzelme şansı var mı, yoksa çok uzun yıllar süre gelen bir süreç mi bekliyor bizleri ?
    Dünyada enfolasyon krizi var enerji krizi var doğal gaz krizi var altdan altdan savaş naraları atılıyor 2.5 yıl bu dünya pandemiyle uğraştı Tüm ülkeler etkilendi etkileniyor Türkiye daha çok etkilendi doğal olarak bu saydıklarımın hepsi 3 yıl içinde oldu dolayısıyla hala devam eden ve devam edeceğe benzeyen global sorunlar tepeye kim gelirse gelsin bir şey yapamaz... Fakat şöyle bişey de olabilir yani kimse kusura bakmasın bu ülkenin 4 bir tarafı gizli içten içe yıkmak için bekleyen düşmanlar ajanlarla dolu onlarda tepeye geleceklerin suyundan giderse bir nebze düzelir ama o zamanda neler olur neler söylemek bile istemiyorum....
    • Nickbelirtin
    Nickbelirtin bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 15-11-2022, 08:15:14
    #24
    Asgari ücret arttıkça işsizlik artacak. Herkes az işçi ile çok iş yapma savaşında, işsizlik arttıkça işçinin sırtına binen yük de artıyor. Sana verilen çok işi yapmazsan yerine yapacak kişi hep hazır oluyor. Şu an asgari ücret ile çalışanların yarısından fazlası altında bir ücret ile gizlice çalıştırılıyor.
    Ben ve benim gibi küçük işletmeler de sırf şu maaş yüksekliği yüzünden personel alıp destek sağlayamıyoruz.
    2022de bağkuru bile zor öderken 2023de ne halt yiyeceğiz merakla bekliyorum.
  • 15-11-2022, 08:45:36
    #25
    adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğin örnekle asgari ücret kıyaslaması yapman bana göre yanlış.

    Hatta ve hatta oradaki cezaların bana göre minimum 10 kat artması lazım. Neden mi?

    Hatalı park yapan biri trafik akışını bozabilir ve bu sayede o esnada hastaneye hasta götürmeye çalışan ambulansın ilerleyişini yavaşlatabilir ki bunun örneklerini de maalesef gördük. Sonuç can kaybı....
    Bunun cezası orada yazılan tutara eş değer midir? Bence HAYIR

    Alkollü araç kullanan biri, bir başka kişinin canına kıyabilir veya birini sakat bırakabilir... Karşılığındaki ceza bu mu?
    Aşırı hız yapan, makas vs bunları saymıyorum bile...
    Kardeş konuşuyorsun da sanırım senin araban yok , senin bu yorumunu beğenenlerinde.

    Tabi ki bazı kararlarda artmasına bende sevinirim ancak hayatında hiç hız cezası yedin mi ? e5 de ( d100 den söz ediyorum ) bir anda 120/ 130 ile giderken aynı yol üzerinde hız limitini hop 50 e düşürüyorlar ( şehir içi kafalarına göre alakasız olan yerlere şehir içi hız limiti koymuşlar ) 1800 TL ceza geliyordu şimdi 4 bin tl olmuş .. İzmit'e giderken 2 sefer hız cezası yedim %50 geçmekten ve o güzergahta hız yapan bir insan değilim ancak dediğim gibi hoop bir anda tabelayı koyup 50 yazıyorlar hadi bir tane ERKEK adam o yolda 50 ile gitsin bakalım , 50 ile git de bakayım nasıl arkadan çakıyorlar sana .

    DiÄŸer konu ;

    Otopark cezasına örnek vermişsin . Ben nereye park edeyim ? 5/10 dakika ATM ' e gidip para çekicem yol kenarında otopark yok en yakın otoparka gitmem için arabasını anasını nikahına çekmem gerekiyor yolu kapatmadan hiç bir şekilde engel olmadan dörtlüleri yakıp 5/10 dakika EN fazla geleyim diyorum hop otopark cezası . Sırf bu ..... durumlardan dolayı motosiklet satın aldım onda da eşşek sürücülerin durumu ortada .


    Yani lafın özü , Bekara karı boşamak kolay.