O değilde enkaz çok büyük, Olası bir değişimde toparlanabilme şansı var mı enflasyonun bu alanda bilir kişiler varsa onlara soruyorum kısa vadede bu durumun düzelme şansı var mı, yoksa çok uzun yıllar süre gelen bir süreç mi bekliyor bizleri ?
Faiz düşürmek yerine artirilsaydi enkaz bu kadar artmazdi. İsi bilen biri yapmaz bunu.