Asgari ücret arttıkça işsizlik artacak. Herkes az işçi ile çok iş yapma savaşında, işsizlik arttıkça işçinin sırtına binen yük de artıyor. Sana verilen çok işi yapmazsan yerine yapacak kişi hep hazır oluyor. Şu an asgari ücret ile çalışanların yarısından fazlası altında bir ücret ile gizlice çalıştırılıyor.
Ben ve benim gibi küçük işletmeler de sırf şu maaş yüksekliği yüzünden personel alıp destek sağlayamıyoruz.
2022de bağkuru bile zor öderken 2023de ne halt yiyeceğiz merakla bekliyorum.