adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğin örnekle asgari ücret kıyaslaması yapman bana göre yanlış.

Hatta ve hatta oradaki cezaların bana göre minimum 10 kat artması lazım. Neden mi?

Hatalı park yapan biri trafik akışını bozabilir ve bu sayede o esnada hastaneye hasta götürmeye çalışan ambulansın ilerleyişini yavaşlatabilir ki bunun örneklerini de maalesef gördük. Sonuç can kaybı....
Bunun cezası orada yazılan tutara eş değer midir? Bence HAYIR

Alkollü araç kullanan biri, bir başka kişinin canına kıyabilir veya birini sakat bırakabilir... Karşılığındaki ceza bu mu?
Aşırı hız yapan, makas vs bunları saymıyorum bile...
Kardeş konuşuyorsun da sanırım senin araban yok , senin bu yorumunu beğenenlerinde.

Tabi ki bazı kararlarda artmasına bende sevinirim ancak hayatında hiç hız cezası yedin mi ? e5 de ( d100 den söz ediyorum ) bir anda 120/ 130 ile giderken aynı yol üzerinde hız limitini hop 50 e düşürüyorlar ( şehir içi kafalarına göre alakasız olan yerlere şehir içi hız limiti koymuşlar ) 1800 TL ceza geliyordu şimdi 4 bin tl olmuş .. İzmit'e giderken 2 sefer hız cezası yedim %50 geçmekten ve o güzergahta hız yapan bir insan değilim ancak dediğim gibi hoop bir anda tabelayı koyup 50 yazıyorlar hadi bir tane ERKEK adam o yolda 50 ile gitsin bakalım , 50 ile git de bakayım nasıl arkadan çakıyorlar sana .

Diğer konu ;

Otopark cezasına örnek vermişsin . Ben nereye park edeyim ? 5/10 dakika ATM ' e gidip para çekicem yol kenarında otopark yok en yakın otoparka gitmem için arabasını anasını nikahına çekmem gerekiyor yolu kapatmadan hiç bir şekilde engel olmadan dörtlüleri yakıp 5/10 dakika EN fazla geleyim diyorum hop otopark cezası . Sırf bu ..... durumlardan dolayı motosiklet satın aldım onda da eşşek sürücülerin durumu ortada .


Yani lafın özü , Bekara karı boşamak kolay.