O değilde enkaz çok büyük, Olası bir değişimde toparlanabilme şansı var mı enflasyonun bu alanda bilir kişiler varsa onlara soruyorum kısa vadede bu durumun düzelme şansı var mı, yoksa çok uzun yıllar süre gelen bir süreç mi bekliyor bizleri ?
Dünyada enfolasyon krizi var enerji krizi var doğal gaz krizi var altdan altdan savaş naraları atılıyor 2.5 yıl bu dünya pandemiyle uğraştı Tüm ülkeler etkilendi etkileniyor Türkiye daha çok etkilendi doğal olarak bu saydıklarımın hepsi 3 yıl içinde oldu dolayısıyla hala devam eden ve devam edeceğe benzeyen global sorunlar tepeye kim gelirse gelsin bir şey yapamaz... Fakat şöyle bişey de olabilir yani kimse kusura bakmasın bu ülkenin 4 bir tarafı gizli içten içe yıkmak için bekleyen düşmanlar ajanlarla dolu onlarda tepeye geleceklerin suyundan giderse bir nebze düzelir ama o zamanda neler olur neler söylemek bile istemiyorum....