Verdiğin örnekle asgari ücret kıyaslaması yapman bana göre yanlış.
Hatta ve hatta oradaki cezaların bana göre minimum 10 kat artması lazım. Neden mi?
Hatalı park yapan biri trafik akışını bozabilir ve bu sayede o esnada hastaneye hasta götürmeye çalışan ambulansın ilerleyişini yavaşlatabilir ki bunun örneklerini de maalesef gördük. Sonuç can kaybı....
Bunun cezası orada yazılan tutara eş değer midir? Bence HAYIR
Alkollü araç kullanan biri, bir başka kişinin canına kıyabilir veya birini sakat bırakabilir... Karşılığındaki ceza bu mu?
Aşırı hız yapan, makas vs bunları saymıyorum bile...
Hoşgeldin! - 2023 🥳🥳🥳
24
●1.358
- 14-11-2022, 00:48:21
- 14-11-2022, 00:49:35Üyeliği durdurulduKendi işini yapıp kendi yağında kavrulan insan ne yapacak ... Çok kötü günler gelir ..UysaaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2022, 00:55:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Az bile bu cezalar, en düşük ceza 4-5 bin Tl den başlamalıydı bence.Bir kırmızı ışık ihlali 950 tl yani = 1 can'ın bedeli.
Çocukları okula götürüp gelirken, geçen araçları görüyorum, 1 tanesi kurallara uysun ya mümkün değil.Sorsanız hepsi şoför hepsi kurala uyar... - 14-11-2022, 01:04:37Olmadı. Daha netleşen bir şey yok. 8500 den fazlası da olmaz zatenEdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2022, 01:06:01Merhaba, Bir şöför ya da araç sahibi değilim. Ancak trafikte veya sokaklarda o kadar saçma sapan park ve hareket eden var ki yaz yaz bitiremem. Yaya yolunda gidiyorken yaya yolunda 1 km'da 10 araç görüyorum.
Bence daha fazla artmalı ki insanlar araçlarını düzgün kullanabilsin. Kusura bakmayın şahsi düşüncem böyle.. - 14-11-2022, 01:08:05maalesef belli. Ben hiç artmaması tarafındayım ancak 10 bin liranın hemen üzeri olacak. Tüm hesaplamaları bu yönde duyuruyorlar. Yazılar, haberler düşmeye başladı.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2022, 01:10:44Bende artmasını istemem ama dediğiniz rakamlarin olmasi işsizliği fazlasıyla artırır. İki kişinin yapacağı işi bir kişiye yüklerler ki zaten bu durum çoğu yerde var. Hazir free calisanlar bu durumdan çok daha fazla etkilenir. Çünkü tepeden tırnağa her seye zam gelecekEdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle