• 14-11-2022, 00:33:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yepyeni bir yılın ayak sesleri yaklaşırken, yeni umutlara, yeni coşkulara, yeni heyecanlara ve yeni sürprizlere açıyoruz kapımızı. Yeni yılın başlangıcında sevdiklerimizle birlikte mutlu anları da misafir ediyoruz. İçimizdeki coşkuyu ve mutluluğu sevdiklerimizle paylaşarak çoğaltıyor, yepyeni hatıralar biriktiriyoruz. Geçmişimize hatırlanmaya değecek özel bir günü daha eklemiş oluyoruz.

    Şimdiden herkesin yeni yılını kutluyorum ...
    Mutlu yıllar R10


    (Bu verilere göre asgari ücret tahminleriniz nedir?)
  • 14-11-2022, 00:41:10
    #2
    Durum hiç iç açıcı değil bu enflasyonun artması fiyatların bu kadar artması gerçekten ülkemiz için hiç iyi değil, fark eden hiç bir şey yok inanın 😔 Bu bir döngüdür cebimize giren para fazlasıyla tekrar aynı yere gidiyor
  • 14-11-2022, 00:41:47
    #3
    8 bin çok saçma ve uzak geliyor ama şu fiyatları gördükten sonra asgari ücret 8 k dense şaşırmam
  • 14-11-2022, 00:43:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 bin çok saçma ve uzak geliyor ama şu fiyatları gördükten sonra asgari ücret 8 k dense şaşırmam
    Aynı fikirdeyim. Şuan ki alım gücümüzün. 2023 den daha yüksek olduğunu görebiliyorum.
  • 14-11-2022, 00:44:05
    #5
    Hocam verilere göre asgari ücretin yaklaşık olarak 12.210₺ olması gerekiyor.
  • 14-11-2022, 00:44:44
    #6
    gelsin, sorun yok.
  • 14-11-2022, 00:45:21
    #7
    Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 bin çok saçma ve uzak geliyor ama şu fiyatları gördükten sonra asgari ücret 8 k dense şaşırmam
    asgari ücret belli oldu 10.400 TL.
  • 14-11-2022, 00:46:24
    #8
    Asgari ücret 8500 TL'den fazla olmayacak emin olabilirsiniz. Zaten sol elden verdiklerini sağ elden fazlasıyla alıyorlar. Yazık günah asgarî ucretin altında çalışanlar bile var hiç düşünmüyorlar . Resmen soyuyorlar
  • 14-11-2022, 00:48:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    askiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelsin, sorun yok.
    Sende haklısın. Birisi gelecek diğeri gidecek

    Zamlar 😌👌