Durum hiç iç açıcı değil bu enflasyonun artması fiyatların bu kadar artması gerçekten ülkemiz için hiç iyi değil, fark eden hiç bir şey yok inanın 😔 Bu bir döngüdür cebimize giren para fazlasıyla tekrar aynı yere gidiyor