maalesef belli. Ben hiç artmaması tarafındayım ancak 10 bin liranın hemen üzeri olacak. Tüm hesaplamaları bu yönde duyuruyorlar. Yazılar, haberler düşmeye başladı.
Bende artmasını istemem ama dediğiniz rakamlarin olmasi işsizliği fazlasıyla artırır. İki kişinin yapacağı işi bir kişiye yüklerler ki zaten bu durum çoğu yerde var. Hazir free calisanlar bu durumdan çok daha fazla etkilenir. Çünkü tepeden tırnağa her seye zam gelecek