Verdiğin örnekle asgari ücret kıyaslaması yapman bana göre yanlış.

Hatta ve hatta oradaki cezaların bana göre minimum 10 kat artması lazım. Neden mi?

Hatalı park yapan biri trafik akışını bozabilir ve bu sayede o esnada hastaneye hasta götürmeye çalışan ambulansın ilerleyişini yavaşlatabilir ki bunun örneklerini de maalesef gördük. Sonuç can kaybı....
Bunun cezası orada yazılan tutara eş değer midir? Bence HAYIR

Alkollü araç kullanan biri, bir başka kişinin canına kıyabilir veya birini sakat bırakabilir... Karşılığındaki ceza bu mu?
Aşırı hız yapan, makas vs bunları saymıyorum bile...