Merhaba, Bir şöför ya da araç sahibi değilim. Ancak trafikte veya sokaklarda o kadar saçma sapan park ve hareket eden var ki yaz yaz bitiremem. Yaya yolunda gidiyorken yaya yolunda 1 km'da 10 araç görüyorum.
Bence daha fazla artmalı ki insanlar araçlarını düzgün kullanabilsin. Kusura bakmayın şahsi düşüncem böyle..