Gürcistan iPhone almayı tarif edecek birisi :D
20
●1.314
- 13-11-2022, 20:08:17Haklısın hocam 👏 iphone 13 orada 14.550₺ kayıt parası ile 17200 oluyor, Türkiye de 25.000. evet 1000₺ fark var. Yol parası git gel hadi 3 bin ver. Ama yine kârlı oluyorsunuz.BySaNCeZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2022, 20:32:56Sadece iphone almak için gitmeye değmez hocam telefoncular da satıyor zaten ben öyle yaptım. 12 pro cihazım vardı 19 bine onu saydı 14 pro kayıtsız cihaza 25.500 tl diyordu. 6.500 fark verdim 2.700 civarıda işte kayıt ücreti verdim
- 13-11-2022, 21:52:44Diyordu demişim inceleyin demişim gidin gezmiş olursunuz yeni şehirler görmüş olursunuz diyor hatta sonunda videoyu açamıyorum malum İstanbul'daki patlamadan dolayı girilmiyor.merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2022, 11:15:05Kayıtsız cihazı şuan alıp kendimiz kaydettirebiliyor muyuz hocam? Yurt dısına gir çık yapmadan?JetHomme57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle