• 13-11-2022, 19:21:14
    #10
    Yt de geçen gün videosunu izlemiştim İstanbul dan biri çıkıp alıyordu arada 1000₺ gibi bir fark var filan değmez diyordu bir araştırın hocam
  • 13-11-2022, 19:21:40
    #11
    Konu dışı fakat, şimdiden Öğretmenler Gününüz kutlu olsun
  • 13-11-2022, 19:21:44
    #12
    Forumda 5'e yakın gidiş konusu var detaylı.
  • 13-11-2022, 19:23:02
    #13
    Ben almayacağım ama pasaport için gelebilirim hocam
  • 13-11-2022, 20:08:17
    #14
    BySaNCeZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yt de geçen gün videosunu izlemiştim İstanbul dan biri çıkıp alıyordu arada 1000₺ gibi bir fark var filan değmez diyordu bir araştırın hocam
    Haklısın hocam 👏 iphone 13 orada 14.550₺ kayıt parası ile 17200 oluyor, Türkiye de 25.000. evet 1000₺ fark var. Yol parası git gel hadi 3 bin ver. Ama yine kârlı oluyorsunuz.
  • 13-11-2022, 20:16:39
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam
  • 13-11-2022, 20:32:56
    #16
    Sadece iphone almak için gitmeye değmez hocam telefoncular da satıyor zaten ben öyle yaptım. 12 pro cihazım vardı 19 bine onu saydı 14 pro kayıtsız cihaza 25.500 tl diyordu. 6.500 fark verdim 2.700 civarıda işte kayıt ücreti verdim
  • 13-11-2022, 21:52:44
    #17
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın hocam 👏 iphone 13 orada 14.550₺ kayıt parası ile 17200 oluyor, Türkiye de 25.000. evet 1000₺ fark var. Yol parası git gel hadi 3 bin ver. Ama yine kârlı oluyorsunuz.
    Diyordu demişim inceleyin demişim gidin gezmiş olursunuz yeni şehirler görmüş olursunuz diyor hatta sonunda videoyu açamıyorum malum İstanbul'daki patlamadan dolayı girilmiyor.
  • 14-11-2022, 11:15:05
    #18
    JetHomme57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece iphone almak için gitmeye değmez hocam telefoncular da satıyor zaten ben öyle yaptım. 12 pro cihazım vardı 19 bine onu saydı 14 pro kayıtsız cihaza 25.500 tl diyordu. 6.500 fark verdim 2.700 civarıda işte kayıt ücreti verdim
    Kayıtsız cihazı şuan alıp kendimiz kaydettirebiliyor muyuz hocam? Yurt dısına gir çık yapmadan?