merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın hocam 👏 iphone 13 orada 14.550₺ kayıt parası ile 17200 oluyor, Türkiye de 25.000. evet 1000₺ fark var. Yol parası git gel hadi 3 bin ver. Ama yine kârlı oluyorsunuz.
Diyordu demişim inceleyin demişim gidin gezmiş olursunuz yeni şehirler görmüş olursunuz diyor hatta sonunda videoyu açamıyorum malum İstanbul'daki patlamadan dolayı girilmiyor.