Yt de geçen gün videosunu izlemiştim İstanbul dan biri çıkıp alıyordu arada 1000₺ gibi bir fark var filan değmez diyordu bir araştırın hocam
Haklısın hocam 👏 iphone 13 orada 14.550₺ kayıt parası ile 17200 oluyor, Türkiye de 25.000. evet 1000₺ fark var. Yol parası git gel hadi 3 bin ver. Ama yine kârlı oluyorsunuz.