JetHomme57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece iphone almak için gitmeye değmez hocam telefoncular da satıyor zaten ben öyle yaptım. 12 pro cihazım vardı 19 bine onu saydı 14 pro kayıtsız cihaza 25.500 tl diyordu. 6.500 fark verdim 2.700 civarıda işte kayıt ücreti verdim
Kayıtsız cihazı şuan alıp kendimiz kaydettirebiliyor muyuz hocam? Yurt dısına gir çık yapmadan?