• 10-11-2022, 04:24:07
    #1
    Growth Manager
    merhaba, "geliştirmeler" kategorisine konu açamadığım için ve yönetimin mutlaka göreceğini düşünerek bir önerim var.

    satış konusu açabilmek için artık sınırın 5 yerine 10'a çıkarılması gerektiğini düşünüyorum.

    "bana 50 liraya bişey satın" konuları her ne kadar alışları arttırsa da zararlı konular olarak görüyorum ben.

    not: ticaret puanı için minimum tutar konusuna girmeyeceğim, o farklı bir şey.
  • 10-11-2022, 04:31:29
    #2
    Platin üye
    Ticaret paunı 15, min 75 lira ve açık arttırma kategorisine düzenleme, zaman çalanlara ayrı bir tür ticaret puanı gönderme, ticari konu açmak için için 3 aylık alısma süresi, üslubu değerlendirme vb. Çok şey istiyorum belki de ama yazmak istedim. Bu hafta 6 kişi iban istedi geri dönüş yapmadı yakın zamanda bir çok kişiyede bunu yapmışlar. Bir daha yakın zamanda eksi ticaret puanı alan adamın mesajına bile dönmem. Zamanıma ve psikolojime yazık gerçekten.
  • 10-11-2022, 04:32:20
    #3
    salın artık, anlamsız yere birkaç liralık ürünler alıp atlatabiliyorsun. 5 veya 10 fark etmiyor. olan bize oluyor. ayrıyeten konu açamadan iş yapmakta ayrı zor. birkaç kişi sizi sinir etti diye puanı 10-15'e yükselttirmek mantıklı değil. bu tipler her zaman karşınıza çıkacak.
  • 10-11-2022, 04:33:07
    #4
    Binance Gibi Kimlik Doğrulama Gelmeli Yüz Kimlik Resimli 15 Ticaret Puanı ve 100 ₺ Olmalı Trade İçin
  • 10-11-2022, 04:45:52
    #5
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binance Gibi Kimlik Doğrulama Gelmeli Yüz Kimlik Resimli 15 Ticaret Puanı ve 100 ₺ Olmalı Trade İçin
    Yeni üyeliklerde bu mevcut.
  • 10-11-2022, 04:46:14
    #6
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binance Gibi Kimlik Doğrulama Gelmeli Yüz Kimlik Resimli 15 Ticaret Puanı ve 100 ₺ Olmalı Trade İçin

    Buna katılıyorum. Kimlik ve yüz doğrulama ile kullanıcılar hesap açsın kimin ne olduğunu bilinir..
  • 10-11-2022, 04:52:33
    #7
    Ayrıca şunu da eklemek isterim forum genel olarak herkese açık bir şekilde işlev görebilir ancak ticaret konularında kullanıcı isterse eğer sadece forum içi görüntüleme seçebilsin. Bir iş için r10dan ilan verip dolandırıcılara çok denk geliyoruz ben zaten r10 içinden birine yaptıracağımdan dolayı dışarıdan biri beni ilgilendirmez belki bu süreç başka ilanlar için r10 dışı etkili olabilir ama bir çok iş için insanlar r10da bulunan insanlarla çalışmak istiyor bu sebeple ticaret konusularında kullanıcılar bence sadece forum içi görünsün seçeneği kullanmalı
  • 10-11-2022, 04:53:19
    #8
    artik ticaret puani atılabilmesi için min 50 tl olmalı
    konu açma için trader 10a yukselinmeli ve yeni uyelere forumun işleyişi hakkında bilgi verilmeli özellikle dolandırıcılar konusunda. biliyorum Yönetim yoğun elinden geleni yapmaya çalışıyor ancak bunlar basit hızlı çözümler olmali .
    isteğe bağlı sahibinden gibi get sistemi bir sistem getirilebilirse komisyonuyla hem yöneticiler kâr eder hem ticaretler daha güvenli olur.
  • 10-11-2022, 04:55:14
    #9
    suitasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca şunu da eklemek isterim forum genel olarak herkese açık bir şekilde işlev görebilir ancak ticaret konularında kullanıcı isterse eğer sadece forum içi görüntüleme seçebilsin. Bir iş için r10dan ilan verip dolandırıcılara çok denk geliyoruz ben zaten r10 içinden birine yaptıracağımdan dolayı dışarıdan biri beni ilgilendirmez belki bu süreç başka ilanlar için r10 dışı etkili olabilir ama bir çok iş için insanlar r10da bulunan insanlarla çalışmak istiyor bu sebeple ticaret konusularında kullanıcılar bence sadece forum içi görünsün seçeneği kullanmalı
    bu var zaten hocam profilinizi uye olmayanlara gizleyebilirsiniz. üye olmuyan biri konunuzu görür ama profilinize erisemez benim profilimde deneyin isterseniz. bu özelliği aktif ettikten sonra ,açtığınız ticari konulara iletisim pmden baska birşey vermeyin; whatsap telegram gibi. probleminize çözüm olur