artik ticaret puani atılabilmesi için min 50 tl olmalı
konu açma için trader 10a yukselinmeli ve yeni uyelere forumun işleyişi hakkında bilgi verilmeli özellikle dolandırıcılar konusunda. biliyorum Yönetim yoğun elinden geleni yapmaya çalışıyor ancak bunlar basit hızlı çözümler olmali .
isteğe bağlı sahibinden gibi get sistemi bir sistem getirilebilirse komisyonuyla hem yöneticiler kâr eder hem ticaretler daha güvenli olur.