salın artık, anlamsız yere birkaç liralık ürünler alıp atlatabiliyorsun. 5 veya 10 fark etmiyor. olan bize oluyor. ayrıyeten konu açamadan iş yapmakta ayrı zor. birkaç kişi sizi sinir etti diye puanı 10-15'e yükselttirmek mantıklı değil. bu tipler her zaman karşınıza çıkacak.