Platin üye olunca böyle konu açarsın platin üyelik alamayan kişilere haksızlık yapıyorsunuz satışı sadece ben ve platin üyeler yapsın tek kalalım diyorsun yani ben üye olduğumdan beri 3 puan alabildim illaki satış yapmam gerekiyor devamlı alış nereye kadar böyle saçma konularla insanları üzmeyin bence!