merhaba, "geliştirmeler" kategorisine konu açamadığım için ve yönetimin mutlaka göreceğini düşünerek bir önerim var.
satış konusu açabilmek için artık sınırın 5 yerine 10'a çıkarılması gerektiğini düşünüyorum.
"bana 50 liraya bişey satın" konuları her ne kadar alışları arttırsa da zararlı konular olarak görüyorum ben.
not: ticaret puanı için minimum tutar konusuna girmeyeceğim, o farklı bir şey.