• 09-11-2022, 17:20:18
    #1
    Wordpress
    Selam,

    1 Dolara .site uzantılı domain almıştım. Geçenlerde süresi bitmiş ve natro kendisi alıp kurtarma bölümüne eklemiş ve şuan 149$ istiyor
    Bunun adı nedir bilmiyorum fakat natroyu bir kez daha kimseye önermiyorum
  • 09-11-2022, 17:22:30
    #2
    Hemen alın hocam 😂
  • 09-11-2022, 17:25:08
    #3
    şöyle düşünmek lazım ama orada. sonuçta sizin unuttuğunuz ve önemli olsaydı (örneğin güzel bir .com domain) büyük bir hizmet yapmış olacaktı. Dandik bir site olunca pahalı gelebilir. Bence kötü bir şey yapmıyor. sonuçta unutmuşsunuz veya almadınız onlarda alıp ya tutarsa demişler. Böyle 150 domain alsalar 1'i geri alsa kendini kurtarır sistem ama hizmet verilmiş olur. gibi gibi bakmak lazım diye düşünüyorum. Bunun adı fırsatçılık v.s değil "barındırıcı koruma sistemi" denir ve elbette bir bedeli olması gerekir. kendi düşüncem böyle ve natro ile çalışabilirim bu özelliğinden dolayı. İnsanız unutabiliriz.
  • 09-11-2022, 17:25:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam

    Bir söz var bir ürün bedavaysa ürün sizsiniz demektir

    Bir kez daha anlamış olduk bedava olmasa da bedavaya yakınmış . Geçmiş olsun
  • 09-11-2022, 17:26:09
    #5
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam

    Bir söz var bir ürün bedavaysa ürün sizsiniz demektir

    Bir kez de anlamış olduk bedava olmasa da bedavaya yakınmış . Geçmiş olsun
    sözü çok beğendim valla hocam kullanırım ben bunu Arkadaşın durum biraz farklı ama. yenileme ücreti değil, boşa düşmüş adamlar almış geri almak istersen bu fiyat diyorlar.
  • 09-11-2022, 17:27:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözü çok beğendim valla hocam kullanırım ben bunu Arkadaşın durum biraz farklı ama. yenileme ücreti değil, boşa düşmüş adamlar almış geri almak istersen bu fiyat diyorlar.

    Ha ozaman pardon ben yenilemek için o ücret dediler zannettim 😊
  • 09-11-2022, 17:48:21
    #7
    İyi açıdan düşünmek lazım. Büyük emekler verdiğiniz bir proje olsaydı ve yenilemeyi unutsaydınız. Başkasının eline geçeceğine natro sizin alan adınızı korumuş olurdu. Tabi firmayı karalamak yada korumak adına söylemiyorum fakat, bence iyi tarafından bakınca güzel bir hizmet.
  • 09-11-2022, 17:51:53
    #8
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle düşünmek lazım ama orada. sonuçta sizin unuttuğunuz ve önemli olsaydı (örneğin güzel bir .com domain) büyük bir hizmet yapmış olacaktı. Dandik bir site olunca pahalı gelebilir. Bence kötü bir şey yapmıyor. sonuçta unutmuşsunuz veya almadınız onlarda alıp ya tutarsa demişler. Böyle 150 domain alsalar 1'i geri alsa kendini kurtarır sistem ama hizmet verilmiş olur. gibi gibi bakmak lazım diye düşünüyorum. Bunun adı fırsatçılık v.s değil "barındırıcı koruma sistemi" denir ve elbette bir bedeli olması gerekir. kendi düşüncem böyle ve natro ile çalışabilirim bu özelliğinden dolayı. İnsanız unutabiliriz.
    Kesinlikle katıldığım bir yorum yapmışsınız. Burada önemli olan sitenin uzantısı ya da istenilen ücret olmamalı. Sonuçta boşa düşmüş bir alan adından bahsediyoruz godaddy sedo vs gibi firmalarda bunları yapıyor zaten. Sadece natro ile ilişkilendirmek doğru bir yaklaşım olmaz. Geç yenileme ücretlerine artı parantez açmak gerekirse zaten her firmada fahiş fiyatlar istenilen bir durum bu