şöyle düşünmek lazım ama orada. sonuçta sizin unuttuğunuz ve önemli olsaydı (örneğin güzel bir .com domain) büyük bir hizmet yapmış olacaktı. Dandik bir site olunca pahalı gelebilir. Bence kötü bir şey yapmıyor. sonuçta unutmuşsunuz veya almadınız onlarda alıp ya tutarsa demişler. Böyle 150 domain alsalar 1'i geri alsa kendini kurtarır sistem ama hizmet verilmiş olur. gibi gibi bakmak lazım diye düşünüyorum. Bunun adı fırsatçılık v.s değil "barındırıcı koruma sistemi" denir ve elbette bir bedeli olması gerekir. kendi düşüncem böyle ve natro ile çalışabilirim bu özelliğinden dolayı. İnsanız unutabiliriz.