şöyle düşünmek lazım ama orada. sonuçta sizin unuttuğunuz ve önemli olsaydı (örneğin güzel bir .com domain) büyük bir hizmet yapmış olacaktı. Dandik bir site olunca pahalı gelebilir. Bence kötü bir şey yapmıyor. sonuçta unutmuşsunuz veya almadınız onlarda alıp ya tutarsa demişler. Böyle 150 domain alsalar 1'i geri alsa kendini kurtarır sistem ama hizmet verilmiş olur. gibi gibi bakmak lazım diye düşünüyorum. Bunun adı fırsatçılık v.s değil "barındırıcı koruma sistemi" denir ve elbette bir bedeli olması gerekir. kendi düşüncem böyle ve natro ile çalışabilirim bu özelliğinden dolayı. İnsanız unutabiliriz.
Kesinlikle katıldığım bir yorum yapmışsınız. Burada önemli olan sitenin uzantısı ya da istenilen ücret olmamalı. Sonuçta boşa düşmüş bir alan adından bahsediyoruz godaddy sedo vs gibi firmalarda bunları yapıyor zaten. Sadece natro ile ilişkilendirmek doğru bir yaklaşım olmaz. Geç yenileme ücretlerine artı parantez açmak gerekirse zaten her firmada fahiş fiyatlar istenilen bir durum bu