Selam,

1 Dolara .site uzantılı domain almıştım. Geçenlerde süresi bitmiş ve natro kendisi alıp kurtarma bölümüne eklemiş ve şuan 149$ istiyor
Bunun adı nedir bilmiyorum fakat natroyu bir kez daha kimseye önermiyorum