Merhabalar olay dün olmuş... benim de şimdi haberim oluyor babam ve annem bana söylememişler sinirlenirim diye ki acayip sinirlendim. böyle bir durumu söylemedikleri için...
dün pikniğe gittik antalya çakırlara ve ben aracı marketin önüne bıraktım. arada hiç mesafe yok denecek kadar az zaten... babamla markete girdik ve sırtımızı dönsek kapıdan görünüyor araç
Annem arka koltuk da oturuyordu. tam ben soda almaya gittiğim de biri arabaya binmiş ve oturmuş annem de bağırınca arka koltuktan, bir anda irkilmiş adam ve çıkmış sonra dışardan cama yaklaşmış, anneme abla hakkını helal et arabayı karıştırmışım demiş...
bindiği araç siyah bir araç... bizim araç beyaz ve adamın arabası uzakta yani bizim arabanın yanına gelene kadar hiç mi göz teması kurmadın hadi yanlışlık ya! bizimkiler de hiç söylemiyor bana şimdi öğreniyorum Allahtan araçtan ne zaman insem anahtarı mı hep alırım. değerli eşya da tutmuyorum. sizce böyle bir yanlışlık olabilir mi ? yani ihtimali çok düşük bence
Ek olarak; Araç filmli görmesi imkansız zaten ve bir anda girmiş arabaya hızlı hareketlerle... oturmuş koltuğa direksiyonu falan tutmuş adam annem ses edince bir anda çıkmış... yani hadi yanlışlık oldu! her koltuğu kendine göre ayarlar insan o ayardan bile anlarsın... arabanın döşemesinden koltuğundan... kapıyı açış hissinden... iki farklı renk iki farklı araç, yani ben çok ihtimal vermiyorum yanlışlık olduğuna ama başımızdan böyle bir olay geçti yanlışlık veya değil gene de dikkatli olmak gerekir diye düşünüyorum.
2 dakika markete girdim aracı çalmaya çalışmışlar
33
●2.126
- 07-11-2022, 12:56:27Ya geçip oturup beklemesi garip, gerçekten dalgınlık olabilir. Hırsız, kapıyı açtığı gibi içeri bile girmeden eşyaları kontrol etmeye başlardı diye düşünüyorum. Bu devirde kimseye de güven yok orası ayrı, sinirlenmekte haklısınız.
- 07-11-2022, 12:58:22Dün başımıza geldi. Ablamla annem markete girdiler bende kapıda bekliyorum onları. Neyse, ilk annem dışarı çıktı araca bindi ablam da sonradan geldi. Bakın ben aracın yanındayım. Ablam çat diye yanımdaki aracın kapısını açtı biniyor. Abla dedim, panikle kapıyı bıraktı 😅
Yani olabilir hocam. Niyet çalmak olsaydı Allah göstermesin ablamızla beraber kaçırırdı zaten. Böyle bakmak gerekiyor ama yine de aracın anahtarını yanınızda tutun.
Geçmiş olsun, bununla kalsın. - 07-11-2022, 12:58:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.olabilir yani. ben de babamı iş yerinden almaya gittim arabayla, ben geride beklerken babam kafa dalgınlığıyla ilerdeki arabaya binmiş hadi oğlum gidelim demiş. adam da şoför koltuğunda hayırdır abi ne diyon demiş aaaa sen benim oğlum değilsin demiş inmiş ben de bekliyom nerde kaldı bu diye
- 07-11-2022, 12:59:12Benzer bir durumu yaşadık hasta bir adam (akli dengesi bozuk) bizim arabaya binmişti. Benzer bir hastalık vs. olabilir ama yinede o da çok inandırıcı gelmiyor haklı olarak. Siz bireysel olarak zaten anahtarı almakla en iyisini yapmışsısınız. Araçta anneniz var bide anahtar arabada olsa neler olabilirdi düşünmek bile istemiyorum. Çok geçmiş olsun
- 07-11-2022, 13:00:53Hndn27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok zaten adam dalgın olsa fark etmese seri tavırlar sergilemezdi... şimdi sordum anneme adam kapıyı hızlıca açıp oturmuş hemen ve direksiyonu tutmuş - 07-11-2022, 13:06:16yanlışlık payını tutuyorum evet ama çok düşük bir ihtimal veriyorum... gerçekten kötü bir durum artık daha da dikkatli olacağım.Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle