Dün başımıza geldi. Ablamla annem markete girdiler bende kapıda bekliyorum onları. Neyse, ilk annem dışarı çıktı araca bindi ablam da sonradan geldi. Bakın ben aracın yanındayım. Ablam çat diye yanımdaki aracın kapısını açtı biniyor. Abla dedim, panikle kapıyı bıraktı 😅

Yani olabilir hocam. Niyet çalmak olsaydı Allah göstermesin ablamızla beraber kaçırırdı zaten. Böyle bakmak gerekiyor ama yine de aracın anahtarını yanınızda tutun.

Geçmiş olsun, bununla kalsın.