Ya geçip oturup beklemesi garip, gerçekten dalgınlık olabilir. Hırsız, kapıyı açtığı gibi içeri bile girmeden eşyaları kontrol etmeye başlardı diye düşünüyorum. Bu devirde kimseye de güven yok orası ayrı, sinirlenmekte haklısınız.