Merhabalar olay dün olmuş... benim de şimdi haberim oluyor babam ve annem bana söylememişler sinirlenirim diye ki acayip sinirlendim. böyle bir durumu söylemedikleri için...
dün pikniğe gittik antalya çakırlara ve ben aracı marketin önüne bıraktım. arada hiç mesafe yok denecek kadar az zaten... babamla markete girdik ve sırtımızı dönsek kapıdan görünüyor araç
Annem arka koltuk da oturuyordu. tam ben soda almaya gittiğim de biri arabaya binmiş ve oturmuş annem de bağırınca arka koltuktan, bir anda irkilmiş adam ve çıkmış sonra dışardan cama yaklaşmış, anneme abla hakkını helal et arabayı karıştırmışım demiş...
bindiği araç siyah bir araç... bizim araç beyaz ve adamın arabası uzakta yani bizim arabanın yanına gelene kadar hiç mi göz teması kurmadın hadi yanlışlık ya! bizimkiler de hiç söylemiyor bana şimdi öğreniyorum Allahtan araçtan ne zaman insem anahtarı mı hep alırım. değerli eşya da tutmuyorum. sizce böyle bir yanlışlık olabilir mi ? yani ihtimali çok düşük bence

Ek olarak; Araç filmli görmesi imkansız zaten ve bir anda girmiş arabaya hızlı hareketlerle... oturmuş koltuğa direksiyonu falan tutmuş adam annem ses edince bir anda çıkmış... yani hadi yanlışlık oldu! her koltuğu kendine göre ayarlar insan o ayardan bile anlarsın... arabanın döşemesinden koltuğundan... kapıyı açış hissinden... iki farklı renk iki farklı araç, yani ben çok ihtimal vermiyorum yanlışlık olduğuna ama başımızdan böyle bir olay geçti yanlışlık veya değil gene de dikkatli olmak gerekir diye düşünüyorum.