• 22-03-2009, 19:35:24
    #10
    Alıntı
    ÖSS için başvurular 16 Şubat tarihinde başlıyor 27 martta son buluyor
    27 mart son başvuru.
  • 22-03-2009, 19:48:23
    #11
    27 si bende yatırcam çünkü
  • 22-03-2009, 22:19:15
    #12
    27 Mart günü mesai bitimine kadar harcınızı yatırıp, sınav kaydınızı yaptırırsanız sorun olmaz. Ama o günü beklememenizi tavsiye ederim. Hemen yarın işlemlerini hallettirin bence, çünkü artık son günler ve sistem kilitlenebiliyor.
  • 22-03-2009, 22:22:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Mart günü mesai bitimine kadar harcınızı yatırıp, sınav kaydınızı yaptırırsanız sorun olmaz. Ama o günü beklememenizi tavsiye ederim. Hemen yarın işlemlerini hallettirin bence, çünkü artık son günler ve sistem kilitlenebiliyor.
    öyle yapacam hocam açıköğretim baraj puanlarıda düştü şuan açıköğretime gidiyorum bu senede inş bi tane daha kazanayım garanti olsun bunu bitiremezsem ona devam edeyim
  • 22-03-2009, 22:25:09
    #14
    aman ya heyecan yaptım
  • 22-03-2009, 23:09:36
    #15
    şuan ünide okuyorum ama öğrenci no kısmına lise numaramımı yazacam yoksa üni numarasını mı.