27 Mart günü mesai bitimine kadar harcınızı yatırıp, sınav kaydınızı yaptırırsanız sorun olmaz. Ama o günü beklememenizi tavsiye ederim. Hemen yarın işlemlerini hallettirin bence, çünkü artık son günler ve sistem kilitlenebiliyor.