Konu
Öss bankaya para yatırma süresi bittimi ?
22-03-2009, 22:19:15
#12
BEYZADE
27 Mart günü mesai bitimine kadar harcınızı yatırıp, sınav kaydınızı yaptırırsanız sorun olmaz. Ama o günü beklememenizi tavsiye ederim. Hemen yarın işlemlerini hallettirin bence, çünkü artık son günler ve sistem kilitlenebiliyor.