beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27 Mart günü mesai bitimine kadar harcınızı yatırıp, sınav kaydınızı yaptırırsanız sorun olmaz. Ama o günü beklememenizi tavsiye ederim. Hemen yarın işlemlerini hallettirin bence, çünkü artık son günler ve sistem kilitlenebiliyor.
öyle yapacam hocam açıköğretim baraj puanlarıda düştü şuan açıköğretime gidiyorum bu senede inş bi tane daha kazanayım garanti olsun bunu bitiremezsem ona devam edeyim