• 22-03-2009, 17:47:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar össye bankaya para yatırma süresi geçtimi acaba bilgisi olan varmı
  • 22-03-2009, 17:53:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    geçmemesi lazim çarşambaya kadar süresi olması lazim
  • 22-03-2009, 18:02:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    össnin sitesinde 16 şubat - 27 mart diyor ama bu bankaya yatırma süresi inş geçmemiştir ya
  • 22-03-2009, 18:04:31
    #4
    Hatırladığım kadarıyla klavuzda 17 marta kadar yazıyordu bildiğim kadarıyla geçti
  • 22-03-2009, 18:08:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ayın 26 yada 27sine kadar süresi var
  • 22-03-2009, 18:31:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Net bi cevap yazın gözünüzü seveyim
  • 22-03-2009, 18:34:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    27 si die bliorum
  • 22-03-2009, 19:18:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sanırım 27 son gün bakalım yarın parayı yatırmaya gideyimde kısmetse bi açıköğretim yapayım
  • 22-03-2009, 19:33:53
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başvuru süresi 27 Mart'ta doluyor:

    [media]http://osym.gov.tr/dosyagoster.aspx?DIL=1&BELGEANAH=33151&DOSYAISIM=O SYS_2009_KLVZ.pdf[/media]