Öss bankaya para yatırma süresi bittimi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Öss bankaya para yatırma süresi bittimi ?
14
●
1.617
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Öss bankaya para yatırma süresi bittimi ?
1
2
22-03-2009, 17:47:45
#1
webalem
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar össye bankaya para yatırma süresi geçtimi acaba bilgisi olan varmı
22-03-2009, 17:53:29
#2
The_CooL
Üyeliği durduruldu
geçmemesi lazim çarşambaya kadar süresi olması lazim
22-03-2009, 18:02:02
#3
webalem
Üyeliği durduruldu
össnin sitesinde 16 şubat - 27 mart diyor ama bu bankaya yatırma süresi inş geçmemiştir ya
22-03-2009, 18:04:31
#4
MultiMedia
Hatırladığım kadarıyla klavuzda 17 marta kadar yazıyordu bildiğim kadarıyla geçti
22-03-2009, 18:08:56
#5
memo66000
Üyeliği durduruldu
ayın 26 yada 27sine kadar süresi var
22-03-2009, 18:31:01
#6
CrakMaster
Üyeliği durduruldu
Net bi cevap yazın gözünüzü seveyim
22-03-2009, 18:34:24
#7
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
27 si die bliorum
22-03-2009, 19:18:57
#8
webalem
Üyeliği durduruldu
sanırım 27 son gün bakalım yarın parayı yatırmaya gideyimde kısmetse bi açıköğretim yapayım
22-03-2009, 19:33:53
#9
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Başvuru süresi 27 Mart'ta doluyor:
[media]http://osym.gov.tr/dosyagoster.aspx?DIL=1&BELGEANAH=33151&DOSYAISIM=O SYS_2009_KLVZ.pdf[/media]
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler