Merhabalar,
Starbucks, Colombia Coffee gibi ortamlarda daha hafif ve daha rahat olabilir gibi geldi klavyeli kılıf ve mause ile. Tablet ile aktif olarak kahve yudumlarken cevaplayanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim
-Not: Tablet önerisi yapan olursa da memnun kalırım, Ipad harici, çuuk pahalı
Makaleciye para vermek yerine akşam iş çıkışı kahvesini sevdiğim bir mekana gidiyorum.
Açıyorum laptopı 30 lira kahveye verip 3 makale yazıyorum. 3000 bin kelime makale bana 30 liraya mal oluyor )))
Şaka bir yana tablet ile bir şey yazılmıyor.
Benim parmakların tombulluğundan mıdır bilmem.
Ipad pro 5 ve magic klavyem vardı, sattım.
Şimdi ipad air 4 gezdiriyorum yanımda 11 inç olmasına rağmen klavyesi kullanışlı değil.
İnsan laptop konforu bulamıyor. 13 inçten küçük bir şeyle klavye kullanmak rahat değil.
Yani table olacaksa en az ipad pro 12.9 veya daha büyük bir şey olmalı.
O da artık kılıfı ile laptop boyutuna ve ağırlığına geliyor.