Yapanlar çok ama bunun tribine girenlere ayar oluyorum, mail atmak için bile starbucksa gelip macbook ile hava atanlara deli oluyorum

öyle düşmüyor demek istiyorum ama nerde..
İşini gerçekten yapanları ayırıyorum tabiki.
Yok ya hocam amacım o değildi. Yurt odasında çalışmaktan çıldıracağım artık biraz hava değişimi şart oldu

Ama dediğinizde haklısınız mail yine iyi Word açıp bir şeyler yazıyormuş gibi yapanları(makale yazsa neyse ama değildi) bile gördü bu gözler
Hem kahveyi de baya seviyorum iyi dışarıda çalışmak iyi olur gibi düşünüyorum, Sivas'ın soğuğunda ne iyi olur ne iyi olur