Yapanlar çok ama bunun tribine girenlere ayar oluyorum, mail atmak için bile starbucksa gelip macbook ile hava atanlara deli oluyorum öyle düşmüyor demek istiyorum ama nerde..

İşini gerçekten yapanları ayırıyorum tabiki.