Merhabalar,

Starbucks, Colombia Coffee gibi ortamlarda daha hafif ve daha rahat olabilir gibi geldi klavyeli kılıf ve mause ile. Tablet ile aktif olarak kahve yudumlarken cevaplayanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim

-Not: Tablet önerisi yapan olursa da memnun kalırım, Ipad harici, çuuk pahalı