Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Starbucks, Colombia Coffee gibi ortamlarda daha hafif ve daha rahat olabilir gibi geldi klavyeli kılıf ve mause ile. Tablet ile aktif olarak kahve yudumlarken cevaplayanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim

-Not: Tablet önerisi yapan olursa da memnun kalırım, Ipad harici, çuuk pahalı
Ne çalışacaksın
Bende samsung tabs7 var memnunum